sobota, 9. marec 2013

Liebster Award

               Ko sem danes odprla bloger, me je čakalo prav prijetno                             
            presenečenje.
            Čakali sta me namreč kar dve nagradi, ki sta mi ju podarili 

                                        Tina   in   Danica


                         Hvala obema,ker sta mi polepšali dan!






 And here is a little about what the award is all about:

This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.


The rules for accepting this award are:

You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!


    Med obiskovalkami sem izbrala naslednje-ker sem prejela 2 

    nagradi,podarjam nagrado 10-im  spremljevalkam svojega bloga.

     To pa so: 

                  1.    Tamara-Tamarina ustvarjalnica

                  2.    Bad Kitty-Magica paper world

                  3.    Martina-EKOmARTina

                  4.    Danica-Moje drobtinice 23

                  5.    Klara-Moje ustvarjalne čire čare 
         
                  6.    Manca-Čarobni vrt

                  7.    Čarovnije z male kmetije-Čarovnije z male kmetije

                  8.    Danii-Moj čarobni svet

                  9.    Katarina K.- Pesma zmaja moga-My Kitte Song

                10.    Oldpunca-Na obisku pri Oldpunci


   Drage obiskovalke-vesela sem vsakega obiska na svojem blogu in

   vsakega komentarja,ki mi ga pustite.Tudi jaz z veseljem 

   "pokukam" k vam.

  Vabim vas,da si ogledate spletne dnevnike "nagrajenk", saj so prave  

   umetniške "čarovnice".

   Lep pozdrav do naslednje objave :)

                                  Urška

12 komentarjev:

  1. Mnogo ti hvala, Urška! Obradovala si me mnogo :D
    Takođe čestitam tebi na osvojenoj nagradi :)

    Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Urška za nagradico,
    naj kroži dalje
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Hala Urška za nagrado. Naj se kolo nagrade vrti naprej.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za nagradico. Z veseljem jo sprejmem :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na nagradi i čestitam tebi na tvojoj osvojenoj nagradi!

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala za nagradico, super si! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala Urška, veseli me, da sem med tvojimi nagrajenkami :)
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  8. In da ti bom dala še malo dela, ti jo podarjam še jaz :)) Že mora biti tako ... ;)
    Pozdravček,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  9. Congratulations on the award. Thank you so much for visiting my blog. I will be back to visit you often so I can see your beautiful work.
    Jayne
    Handmade Cuties

    OdgovoriIzbriši
  10. hi, thanks you for be my member... i will drop by your blog. do Visit my blog too... - love, selina

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Urška. Z zamudo, ampak kljub temu iskrena HVALA za nagradico. Res sem je bila vesela.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)