četrtek, 28. februar 2019

Recikliranje

Še dobro, da je Alison pri CCT za tokratni izziv izbrala recikliranje. Med ustvarjanjem se mi nabere cel kup stvari, ki kasneje končajo v predalu ( enkrat vse pride prav ;)) . Med drugim tudi motivi iz raznih starih  voščilnic, razglednic in podobnih stvari.
Za voščilnico, ki sem jo izdelala sem uporabila motiv kartice. Izrezala sem jo s šablono in s tem naredila videz okna. Ker imam cel kup ostankov paus papirja, sem dodala še tega. S šablonami Najlepšega para sem izrezala zavese in jim dodala perle.
Zimsko idilo je med drugim prav lepo opazovati skozi okno, s skodelico tople kave in čaja. In ravno to sem želela prikazati na tej voščilnici.









9 komentarjev:

  1. WAW, tole je neverjento... si me popolnoma sezula z idejo o zavesi. Šjora, zmaga je tvoja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo super si reciklirala, prečudovita voščilnica je nastala, zavesa je top.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, tole je pa reciklaža in pol! Poklon do tal. :-) Čudovit pogled skozi okno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, všeč mi je tvoja reciklaža in ponovna uporaba sličice :-)) Zelo lepa voščilnica je nastala in krasen pogled skozi okno. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. très beau recyclage Urska, j'aime le concept de la fenêtre, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. Your like me! Buy, Save, Buy, Save. this challenge IS a great way to use up that old stuff that has been hanging around! Love how you did it like looking out a window. thank you playing at 52cct

    OdgovoriIzbriši
  7. A very clever and inventive idea. I'm glad I inspired you to used up your bits and pieces in such a pretty way. I like the idea of sitting inside with a cup of tea. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšen krasen razgled je skozi tvoje okno. Čudovito si reciklirala.
    Hvala, da sodeluješ pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. UF TALE ME JE PA ČISTO OČARALA, KRASNA. hVALA, KER SODELUJEŠ NA 52 cct

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)