sreda, 25. marec 2020

Ostani doma

Tina nam je pripravila fantastično digi štampiljko. Hitro sem si jo sprintala, pobarvala in izrezala s šablonami Najlepšega para.
Sama se sicer tega ne morem držati 100%, saj poklic, ki ga opravljam zahteva v teh dneh stalno prisotnost. Kljub temu pa se dosledno držim, da grem po končani službi naravnost domov, temeljito umivam roke in skrbim za varnostno razdaljo. 
Zato Tina hvala za to prekrasno digi štampiljko z jasnim sporočilom Ostajam doma!!!


                                                     Imejte se lepo in pazite nase💇

7 komentarjev:

  1. Draga Urška, v mislih ste vsi, ki delate in skrbite, da naša država še deluje!
    Čudovito voščilnico si naredila s pomočjo Tininega digija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška, čudovito si pobarvala digi. V mislih sem ves čas z vami, ki skrbite za vse nas. Prav zaradi tega me vrže iz tira, ko čisto brez potrebe sedim v službi in gledam svoje neodgovorne sodelavce. Če kaj rečem, se pa vsi spravijo name, da sem tečna... (Uf, tole sem mogla napisati.)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Urška, hvala, ker ti ne ostajaš ves čas doma...vsi smo vam tako hvaležni! Mi pa od doma pošiljamo dobre misli vsem vam v zdravstvu. Voščilnica mi je pa zelo všeč...sem vesela, da si stestirala digi štampiljko :-).

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si stestirala Tinin digi. Hvala, ker si in skrbiš da bodo bolniki prebordili to zadevo :)! Groza me je kako se določeni starejši obnašajo neodgovorno in potem smo mladi tisti, zaradi katerih so oni bolni... Sem s teboj v mislih in ti pošiljam en medvedji objem na daljavo :) :) :).

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako lepo si pobarvala Tinino digi štampiljko. Ko bi se le ljudje držali tega navodila "OSTANI DOMA" Čudovito voščilnico si sestavil!
    Urška, držim pesti za vse nas v zdravstvu, da nas bo dovolj, in bomo imeli dovolj moči, da bomo lahko pomagali obolelim.
    Pošiljam ti VEEEELIK objem na daljavo. Ostani zdrava. ❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si pobarvala Tinin digi. Zelo mi je všeč barvna paleta. Ostajam doma in sem v mislih z vami, ki se nesebično razdajate za nas. Pošiljam velik objem, bodi dobro in predvsem zdrava.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)