četrtek, 2. april 2020

Velikonočni pirhi

Velika noč je skoraj pred vrati in lotila sem se izdelave še ene voščilnice. Za samo izdelavo sem izbrala pomladne barve. Motiv sem kot ponavadi pobarvala s Promarkerji. Ker je voščilnica izdelana po skici sem za dopolnitev le te dodala tri rožice, na njih pa polovične perle.













3 komentarji:

  1. Tvoja voščilnica je zelo všečna že na prvi "uč". podrobni ogled pa ponudi ogromno detajlov in dovršeno izdelavo celotne voščilnice, še notranjosti. lepo si ujela skico. Jajčke pa najbolj pritegnejo pogled, saj si jih tako lepo pobarvala. Hvala, da si to prinesla v mojo galerijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa praznična voščilnica z mnogimi detajli.
    Prijeten vikend!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)