ponedeljek, 22. februar 2021

Reciklaža lončkov

V eni izmed prejšnjih objav sem napisala, da sem se odločila porabiti material, ki ga imam že dolgo, predolgo. Tudi tile trije lončki so bili kar kar dolgo časa pospravljeni v omari.


Pri prvem sem na plano potegnila filc, čipko in rožice iz blaga.



                Pri drugem sem uporabila špago, metulje in rožico iz filca, pa tudi rožice iz blaga.




Tretji...ja tretji pa je končal v preobleki iz lesenih palčk, katere sem pobarvala z roza barvo. Ker pa se mi je barva zdela preveč kričeča sem jih še enkrat prebarvala z belo. Ko se je vse skupaj dobro posušilo sem nanje nalepila še zelene rožice iz filca in gumbkov v sredini.



                                          Po dolgem času so le prišli do svojih preoblek 😀

3 komentarji:

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)