četrtek, 29. november 2012

Snežko Snežak 2

                                                                                           
                                 Glej zunaj je sneg, pobelil je nov dan.
                                 Prinesel nam je smeh, ves razigran.







5 komentarjev:

  1. Simpatična in igriva :) Všeč mi je srebrna varianta, včasih kar malo pozabljamo na to barvo, pa toliko možnosti ponuja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe voščilnice. Tako simpatičen motiv!
    Na mojem blogu te čaka presenečenje! Pokukaj, lep pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za tvoje darilce.....polepšala si mi dan:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna serija voščilnic; ta in prejšnja :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)