nedelja, 25. avgust 2013

Morski spomin


Poletje se bliža koncu in kaj kmalu nas bo namesto jutranjega sonca in žvrgolenja ptic pozdravila siva megla.
Da pa ne bo šel dopustniški čas prehitro v pozabo, sem naredila voščilnico z morskim motivom.
Moram priznati, da mi je tale motiv pošteno prirasel k srcu.Mislim, da se bo v prihodnosti večkrat znašel na mojih voščilnicah.
Ob pisanju se mi je utrnila misel na besedilo pesmi, ki je bilo napisano že dolgo let nazaj. Njen naslov je Noč na morju in verjamem, da se jo marsikdo še spominja. 


                                         Barke se na morju zibljejo,
 sence, mesta v vodi plavajo,
     ob pristanu sto luči tiho noč kot si žari. 
 Val za valom čez čeri vesla,
 zvezde so spustile se z neba,
      a na vrhu jambora veter se igra.












                                                             

12 komentarjev:

  1. O Hudo hudo, lepa voščilnica...naj se ti ne toži preveč po dopustu, ker čas tako hitro beži, da bo en dva tri tukaj nov dopust z novimi dogodivščinami:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna morska, dobra postavitev. Katere znamke je šablona delfinčka? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, cim se sjetim da je ljeto prikraju odmah mi je hladno. . Vrlo lijepa cestitka, a taj motiv se i meni posebno svidja.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna morska voščilnica, se mi že toži po morju...

    OdgovoriIzbriši
  5. zelo lepa voščilnica,tudi meni je zelo všeč ta motiv,sem ga več krat uporabia,lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep je tale motiv. Super si sestavila voščilnico :-) Meni se danes pa res toži po dopustu, saj sem po treh tednih spet na delovnem mestu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit motiv in lepo sestavljena voščilnica. Jaz bi še malo morj ain poletja nazaj :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za vse vaše napisane komentarje. Tako pač je....vse lepo enkrat mine in spet najdemo razlog,da se nečesa novega veselimo :)
    Ninch,v bistvu je to štanca-točne znamke ti ne vem povedati.Imam jo že kar nekaj let.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa voščilnica,to da si jo pa notri tako lepo okrasila...super
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  10. Eine tolle Karte mit maritimen Flair. Auch das Innenleben gefällt mir.
    ♥ Grüße, Anja

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan morski momenat na čestitki..Suuuper!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)