nedelja, 22. september 2013

Tvojih 70 let

                         Tokrat sem se preizkusila v izdelovanju voščilnice
                                                    - knjiga-.
                                       Zraven sem naredila še škatlico.
                                 Namenjena je bila za sodelavkinega očeta,
                                       ki je praznoval častitljivih 70 let. 



  Življenje je kot reka,
  ki ob izviru bučno vzkipi,
dokler je mlada,
brzi čez soteske,
  nazadnje pa se umiri
     ter napolni morje in oceane.
           Tako je teklo tvojih sedemdeset let-
   od rojstva, mladosti do družine in otrok,
od otrok do vnukov.
       Vsaka kaplja v tem toku časa je dragocena.
   Vsaka je napojila zemljo,
    da je rodila nove sadove.
                                     






























9 komentarjev:

  1. Zelo lepo si naredila tole voščilnico - knjigo. Čudovito darilo za tako visok jubilej. Pa tudi misel, ki si jo napisala, mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super narejena knjiga,to morem tudi jaz probat,ker mi je zelo všeč.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno si to napravila.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naj ti še tu napišem, da si se zares potrudila in jo izdelala do potankosti...ČUDOVITA.
    Lp Danica

    PS komaj čakam, da vidim še preostale izdelke;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno i prikladno.Nemam reči za pedantnost i originalnost.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)