petek, 31. januar 2014

Cekinčkova škatlica

Vesela sem,da je petek in da sem vikend prosta.Ta teden je bil resnično naporen.Vremenske razmere prav pošteno vplivajo na zdravje ljudi.Se mi zdi,da je iz dneva v dan vse več obolelih.
Da ne bom samo "jamrala",grem k bolj veselim stvarem.
Že na začetku meseca sem pri Emanueli  videla idejo o varčevanju,ki me je takoj privabila.Končno je tudi meni uspelo narediti šparovček oziroma bolje rečeno škatlico za evrčke ali kot jaz pravim cekinčke.Čeprav sem potrebovala kar nekaj časa,da sem se jo lotila izdelati,sem vsak teden pridno dajala na stran denarce.




                                                ...... takole izgleda zunanjost....


             
                                                      ....pa pokrov škatlice....



                                       .....še z drugega zornega kota.......



                                                             .....in še z enega......



                                                            .....pa še z enega kota.....




                                               


                                             .... na škatlico je priletel metuljček.....



                                    .....v škatlico pa pridno prihajajo evrčki :)

          Trudila se bom,da mi bo uspelo.Na koncu leta pa vam sporočim,koliko denarcev se je nabralo :)

                                                 Papa do naslednjič :)


                                 

18 komentarjev:

  1. Škatlica je zelo lepa. Naj ti shranjuje dinarček celo leto. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušten šparovček...želim ti veliko cekinčkov! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušten šparovček si naredila. Pazi, da ne boš goljufala :-))) Samo v eno smer gredo cekinčki, ne v obe :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna škatlica, upam, da ti uspe nabrati veliko cukrčkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep šparovček si naredila, naj ti dobro služi do konca leta :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super šparovček, sedaj se treba pa vestno držati polnjenja in ne jemati ven do drugega leta :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi, This is so gorgeous, I hope you are well.
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta pravi ženski šparovček ;) pridno varčuj ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijep šparavac. i ja sam pokupila ideju o šparavcu i skupljam eure, ali šparavac još nisam ukrasila...:)
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  10. O boš ppridna draga svakinja:) Torej greva januarja prihodnje leto skupaj v šoping ;)
    Lepo si si zamislila svoj šparovček.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. predivna kutijica. jako mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  12. Prav fletno škatlico si naredila :-)
    Zdej pa le pridno shranjuj evrčke v njo :-)
    lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito škatlico si naredila,upam da bo kmalu polna dinarčkov :))

    OdgovoriIzbriši
  14. O hudo:) se že veselim steboj:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)