četrtek, 27. februar 2014

Prvi Sveti zakrament

                    Zadnje čase najbolj pogosto izdelujem voščilnice- knjige.Moram priznati,da jih kar rada                           delam.Zato sem naredila še eno-tokrat v roza-beli kombinaciji.
              Narejena je bila za deklico Sašo,ki je nekaj dni nazaj prejela svoj prvi Sveti zakrament.                       























14 komentarjev:

  1. WAW in pink :). Tole res ni moja barva, vendar je tebi uspelo fenomenalno. Tudi mene ste "okužile" s temi knjigicami, saj so zelo lepo darilo hkrati pa in voščilnica in embalaža.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno darilo. To bo punčki lep spomin.

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška tudi meni je zelo všeč. Notranjost pa je čudovita. Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. A si ti tud not padla?
    Tudi meni so tako všeč te knjigice
    in tvoja je superca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Wau, wau, wau...nimam komentarja zelo zelo lepo. Res ti tele knjigice sedejo ni kaj.
    Super si jo naredeila kot se za tebe spodobi :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Super! Se pravi, da bodo knjigice še nastajale in jaz se bom lahko guštirala pri tebi :-) Tale rozika je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Te knjige so res nadvse simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna knjigica za krst, res lep spomin za malo Sašo.

    OdgovoriIzbriši
  9. I love your book card......spectacular!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivno je, boje i papir su jako skladno odabrani!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)