ponedeljek, 30. junij 2014

Zate

V mesecu juniju je med drugim praznoval rojstni dan tudi mladenič,ki je ne samo dober sodelavec,temveč tudi prijatelj v pravem pomenu besede.
Če imaš še tako slab dan, ga s svojo pozitivno energijo in dobro voljo prežene stran :)
Lepo je imeti sodelavca,ki je vsak dan nasmejan in izžareva toliko pozitivne energije.Pa ne samo to-pomembno pri vsem tem je tudi to, da zdrži delati med samimi puncami, hehe ;)
V ta namen sem (zopet) izdelala voščilnico-knjigo v sivo-beli kombinaciji.Joj,zadnje čase res izdelujem v večini knjigice.Če pa so mi tako všeč....pa še hitro so narejene.
Na prvi strani je motiv mladeniča,ki izgleda prav šik.
V notranjosti je žepek z lepo mislijo,v sredini pa je majcena knjigica.Ker je mladenič tudi vsestranski športnik,sem odtisnila in pobarvala nekaj športnih odtisov.Ko bo knjigico obrnil,ga bo pričakala še ena zapisana misel.
Da ne bom preveč dolgovezila,bo najbolje,da si končni izdelek kar ogledate.





















                                        Lepo se imejte še naprej in uživajte v poletju :)

10 komentarjev:

  1. Wow Urska,
    how cool is this! I love all Details from your creations.
    Hugs, Anja

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, predivna ti je današnja knjigica. Vjerujem da će kolega biti oduševljen ovako divnim poklonom.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta prava moška ;) všeč mi je vse od barv do dodatkov ;) to pa je res en poseben sodelavec in verjamem da bo ostal brez besed ob tako lepem darilu ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita! Super si se znašla z knjigico v knjigici in verjamem, da je bil dobitnik presenečen :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se potrudila. Kot praviš sama je res lepo imeti tako pozitivno osebo v delovnem timu.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Cudovito si tole naredila, zagotovo bo zelo zelo vesel. Lepo je imeti takega sodelavca, je zlata vredno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uauu prava paša za oči. Perfektno narejeno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Takšen čudovit izdelek praviš, da je hitro narejen? :-) Jaz bi se mučila s takšno knjigico tedne in tedne! Zelo lepo si se potrudila za sodelavca. Res si zasluži tako krasno darilce, če mu uspe biti dobre volje med samimi puncami :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. HVALA Urska, hvala za tole unikatno darilce, ki si ga izdelala posebaj zame.
    Hvalezen sem, da imam ob sebi sodelavko, ki v cloveku vidi veliko vec, kot zgolj sodelavca.
    Se veliko dobrih idej in izdelkov ti zelim.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)