petek, 17. april 2015

Sveti Krst

  Voščilnica in škatlica za deklico, ki bo prejela svoj prvi zakrament.Nisem se mogla upreti roza barvi, zato je nastala v teh odtenkih, hehe :)
Na škatlici je Tinina šablona - Sveti Krst (zato jo prijavljam tudi v Galerijo meseca aprila).
Uporabila sem motiv Lili of the Valley - Baby Christening. Manjkale niso niti čipka, niti rožice.
                             Lep preostanek tedna vam želim :) 















12 komentarjev:

  1. Tale motiv je tudi meni zelo lep in ti si ga čudovito pobarvala! Lepo si sestavila voščilnico in se poigrala tudi z notranjostjo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa in nežna voščilnica je nastala s čudovitim motivom.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous card, I like the image and the lace, gorgeous box too
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatična! krasen motiv in lepo pobarvan. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita, zelo lepo sestavljena voščilnica. Všeč mi je, ker si se potrudila in izdelala tudi njeno notranjost. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo mi je všeč...čudovito uporabljaš dodatke in vzorčne papirje. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta motiv je res nadvse simpatičen. Drugače pa ljubka voščilnica, nežna, lepa ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Nežno in cart in lepo si dopolnila tudi izgled notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Cart 100 na uro :)! Super si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo, zelo je lepa. Sploh mi je ta odtisek nadvse primeren za to priložnost.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)