petek, 29. maj 2015

Dan najlepših sanj

 Pravijo, da je mesec maj mesec ljubezni. In tudi par, za katerega je bila narejena ta voščilnica, se je odločil okronati svojo ljubezen prav v tem mesecu.
Po dolgem času sem se lotila easel voščilnice, ki je svoje mesto dobila v škatlici.Tokrat sem uporabila belo roza kombinacijo. Kot osrednji motiv sem uporabila šablono zaljubljenih labodov, kot naročena pa je tudi Tinina šablona Iskrene čestitke. Ja, zadnje čase so pri meni nepogrešljive.


Ljubezen je naklonjenost neba.
V njej si bolj tih in samoten kot žgoče sonce v puščavi.
Bolj razumevajoč, kot zmoreš.
Nikoli ne preštevaš, koliko darov ti je podarila in koliko odvzela.
Kot voda počasi drsi skozi prste in nikoli ne veš, kje se ustavi.







         Voščilnico prijavljam na naslednji izziv:
         Scrapping 4 fun Challenges-Challenge #43 - Wedding/Engagement 

13 komentarjev:

  1. Čudovita poročna čestitka! Nežna, romantična in lepa, takšna, kot dan najlepših sanj. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa izbira barv. Poročna čestitka je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica, v zelo lepih barvah :-))
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška pa tole je takooo lepo, romantično, nežno, dodelano... Skratka fenomenalno darilo z amladoporočenca :).

    Hvala, ker si se nam pridružila pri Scrappping 4 fun.

    OdgovoriIzbriši
  5. Urška čudovita voščilnica je nastala in res je zelo nežna in romantična.
    Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica. Narejena čisto po mojem okusu.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je vsec...tako lepo si uporabila razlicne okraske.

    OdgovoriIzbriši
  8. nežna, romantična, lepa bordura in ostali dodatki. paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful wedding creations.Love the lace and embossing
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita, nežna... in še lepo v škatlici...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa s starinskim pridihom. Res bo lep spomin.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)