ponedeljek, 8. avgust 2016

Predpasnik za Abrahamko

Dopustniški dnevi so končani in na vrsti so spet delovni. Človek kar verjeti ne more, kako dopust hitro mine. Ne bom se preveč pritoževala. Rajši vam pokažem, kaj je nastalo v mojem kotičku.
Sodelavka me je prosila, naj naredim voščilnico za njeno prijateljico, ki bo praznovala okroglih petdeset. Rada potuje, kolesari in kaj dobrega speče. Potem pa mora biti obvezno nekaj od tega na voščilnici.
Nastal je predpasnik v viola beli kombinaciji. Na pisanem papirju je motiv cvetja. Spredaj je žepek v njemu pa pet vrtnic.Za vsako desetletje ena.Tudi nekaj čipke sem dodala zraven. Pa tudi Tinini šabloni malih številk in pentljice, ki sta mi tako simpatični in uporabni. In kot se za predpasnik spodobi, ni manjkal niti trak....predpasnik vendar mora biti zavezan, kajne? :)  Za piko na i pa sem naredila še vrečko iz paus papirja.











8 komentarjev:

  1. Čista perfekcija. Zelooooo mi je všeč. Še posebno predpasnik in zakovice. Pa še čudovita vrečkica iz paus papirja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit predpasnik si ji "zašila" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen je
    in zavojček je tudi fantastičen
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit predpasnik! Lepo okrašeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iii kako fleten predpasnik si ji naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalno, vrečica je super tako prozirna a čestitka je odlična!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Fajn ti je šlo in si naredila bogato in malce romantično voščilnico za okroglih 50. Pa še vrečka je zraven in to krasna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)