sobota, 27. maj 2017

Nova pot

Pa je diploma za njo in postala je ponosna diplomantka zdravstvene nege. Študij je mimo in pred njo je nova pot, na kateri jo čakajo tako dobri kot slabi trenutki.
V ta namen sem izdelala voščilnico z motivom medicinske sestre. Pa tudi v barvi uniforme, ki jo nosimo. Še nekaj perlic in voščilka je bila končana.











3 komentarji:

  1. Zelo zabavna čestitka - na prvi pogled, na drugega pa občudovanja še in še tvoje natančne izdelave in postavitve, vsi miceni detajli...
    Všeč mi je, zelo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna zelo...mmm čudno se mi zdi, da pri nas še nismo dobili novih uniform, teli dami namreč zelo pristoji :))) Lepo si uprizorila naše zaščitne barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. če bi takole skala medicinke po bolnišnicah, se nebi nihče protestiral ob čakanju na pregled :). Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)