ponedeljek, 12. junij 2017

50-tka

Pa ga je tudi ona dočakala. Abrahama namreč. Ker so ji sodelavke hotele podariti nekaj unikatnega, sem jim priskočila na pomoč. Izdelala sem voščilnico knjigo v bordo rdeči barvi. Zraven sem dodala potiskane papirje. Uporabila sem tudi kotno šablono,ki jo čisto premalo uporabljam. Da pa vse skupaj izgleda malo bolj svečano, sem dodala v sredino še perlice in čipkast servetek.Tudi na rožice nisem pozabila :)











3 komentarji:

  1. Zelo lepo si okrasila knjigico. Krasen izdelek. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito darilo - vse se tako lepo poveže, kar "zlije" skupaj.
    Naj bo čudovit tudi tvoj teden, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW prava lepotička! Super si priskočila na pomoč :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)