nedelja, 20. avgust 2017

Voščilnica za dva

Danes vam bi rada pokazala voščilnico, ki je nastala že kar nekaj časa nazaj....približno dva meseca.   Med brskanjem po računalniku pa sem naletele med drugim tudi nanjo.
Nastala je za par, ki imata rojstni dan natanko isti dan. In takšna je bila tudi želja naročnice....naredi eno voščilnico za oba....ona obožuje konje, on pa je navdušen nad športnimi avtomobili. Ja, pa rabim jo čez en dan. Joj, le kako mi bo uspelo, je bila moja prva misel.
Po dolgem premišljevanju sem se odločila, da bo voščilnica res ena, pa vendar....za njo na eni strani, zanj pa na drugi.
Ker sem na obeh uporabila Tinine šablone Pravokotniki, jo prijavljam v galerijo Najlepšega para.
V tem mesecu sem  praznovala rojstni dan, zato se vam zahvaljujem za vse lepe želje in prejete voščilnice.Prav vse po vrsti so čudovite.
Za  konec današnje objave pa naj vam zaželim samo še lep preostanek nedelje 😊












5 komentarjev:

  1. Krasna ideja in tako zelo lepa izvedba!
    Tudi tebi lep zaključek nedelje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Po navadi je tako, ko ni časa za komplicirane nastanejo čudoviti izdelki. Dobro si rešila zadevo...všeč mi je slika s konjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bo kar držalo tole okrog kompliciranja. :-) Manj je časa, bolj izviren je izdelek. Super ideja, kako si združila različna motiva na eni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si združila obe tematiki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se znašla in ubila dve muhi na en mah :-D . Zopet se je izkazalo, da ni potrebno komplicirati, da narediš fantastično voščilnico

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)