torek, 19. september 2017

Shabby chic card

 Čeprav me čas priganja, mi je uspelo narediti še eno voščilnico za izziv CRAFT-alnice. Naslov izziva je Shaby chic....izbrala pa ga je Tanja. Upam, da bodo dekleta zadovoljna in da voščilka zadošča kriterijem :)
Naj bo to za danes vse....za konec pa vam zaželim samo še lep preostanek dneva. Pa naj nas sonček čimprej obišče 😄






11 komentarjev:

  1. Čudovito "shabby chic" voščilnico si naredila, uporabila krasne barve in jo lepo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuu, tako elegantna
    čudovita voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, nežna! Všeč so mi tvoji mali metuljčki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa in nežna voščilnica. Taprava SHABBY CHICH.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa shabby chic vošćilnica.
    hvala ker se z nami igraš v CRAFTalnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je in tako nežna in rožnata. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je. Nezna, elegantna in krasno okrašena. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna, tako zelo nežna in chic - at beseda mi je vedno bolj všeč in s tem izzivom ima zame še večji pomen :-)
    Naj bo nežen in chic tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo Urška, tole je pa čisto izven tvojega barvnega spektra...ČUDOVITA VOŠČILNICA!!! Moj poklon.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)