petek, 17. november 2017

The cars

Saj sem jo skoraj pozabila pokazati ;)
 Po dolgem času sem spet odprla mojo papirnato pekarnico. Tokrat nisem pekla cvetlične torte, temveč torto za malega ljubitelja risanke The cars. Še posebej mu je pri srcu Strela Mc Queen. Torta je v bistvu škatla. Stranice so v znamenju dirkalne steze, na samem vrhu pa je Mc Queen. Ker je še vedno zmagovalec, tudi zvezd ni manjkalo.




7 komentarjev:

  1. Čudovita je. Vrhunska domislica za ljubitelja risanke. :-) Občudujem in se čudim tvoji natančni izdelavi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Popolno darilo za malega navdušenca te risanke. Tudi pri naših fantičkih je bila zelo priljubljena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. si se pa preslikala v risanko...vrhunsko si tole izvedla!!!
    objemček

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro všečna imitacija strele mcqueena :). Mali slavljenec je bil zagotovo presenečen an polno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)