petek, 15. december 2017

Veseli december

Zakorakali smo že v polovico decembra in dnevi minevajo s svetlobno hitrostjo.  
Čas je, da tudi sama pokažem nekaj novoletnih voščilnic, ki sem jih naredila v letošnjem letu. Kot prvo vam pokažem voščilnico z motivom jelena. Zraven sem uporabila še embosirno srajčko in Tinin napis Veseli praznike, zato jo lepim v Decembrsko galerijo. Ja, barve pa sem izbrala kar tradicionalne.





5 komentarjev:

  1. predivna je!
    happy holidays! 🎄🎅⛄
    hugs , Fiki

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si uporabila jelenčka v tradicionalnih prazničnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa. Všeč mi je embosirano ozadje. Tradicinalne barve pa tudi. In okrašena notranjost. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si uporabila tradicionalne barve ki poudarijo belino ozadj ain seveda jelenčka - všečkam :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)