torek, 14. avgust 2018

Barvice

Še pol meseca in šolskih počitnic bo konec. Zdi se mi, da so se komaj začele, pa jih že ne bo več. Zato je tudi voščilnica v znamenju šole. Bolje rečeno v znamenju barvic. Brez teh skoraj ne gre, saj so obvezen del šolskih pripomočkov.
 Naredila sem jo po skici, ki so jo pripravile ustvarjalke Sketch Saturday:Week # 526, uporabila pa sem izključno  šablone Najlepšega para. Prijavljam pa jo tudi v Digi Choosday Crafting Challenge, kjer je tokratni izziv Anything Goes.









8 komentarjev:

  1. Uh, tudi meni te počitnice brzijo z nadzvočno hitrostjo.
    Vesela in razigrana voščilnica, da bo korak v novo šolsko leto lahkotnejši.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako lepo barvita in še koristna;rezervne barvice bodo morda kdaj prišle prav:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so lovely! I love the multi-coloured corrugated paper and the cute little pencils! Great layout too! Thanks so much for sharing this with us at Digi Choosday
    Linda

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš prav, tle počitnice so švignile mimo in še malo pa jih ne bo več :(. Čudovite barve si izbrala in super skombiniral amotiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res mi je všeč tvoja zamisel, super voščilnica. Ja, še malo pa bo spet šola.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fab, love the rainbow colours, thanks for sharing with us at DIGI CHOOSDAY this week.
    Julie DT x

    OdgovoriIzbriši
  7. Imenitna je, tako živa in žareča. Si me pa z njo spomnila na odštevanje počitniških dni - mi ta veliki se v šolo vračamo prej kot ta majhni, da jim pripravimo vse za čim lepši začetek šolskega leta.
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. super barvice so tole, takih lepih barv!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)