četrtek, 13. september 2018

Album

Sin Emanuel in njegova punca Špela sta se odločila, da bosta njeni babici za rojstni dan poklonila darilo, ki ji bo v trajen spomin. Seveda to ni bil navaden rojstni dan. Babica je namreč praznovala okrogli jubilej....častitljivih 70 let. Z njune strani sem dobila vsa potrebna navodila in slikovni material. Lahko sem samo še zavihala rokave in se lotila dela.
Kot osnovo sem izbrala rjav papir, dizajnerski pa je bil bolj vintage stil. Vsako stran je krasila čipka in ostali dodatki. Tudi Tinina šablona je dobila mesto v albumu. Nekaj strani je ostalo praznih, da jih bo lahko babica zapolnila po svojih željah.
Ker slavljenka o presenečenju ni vedela nič, je bilo to še toliko bolj lepo. 




  




























6 komentarjev:

  1. Uau, čudovit album! Babici je bil gotovo zeloo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito darilo, res zelo lep album
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Darilo, ki bo babico še dolgo grelo in napolnjevalo s hvaležnostjo. Čudovito izdelan album.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovno darilo in fantastična izvedba. To je bilo več vreno kot vse durgo :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuuu, kapo dol!
    Koliko truda je vloženega v ta čudovit album. Popolno darilo!
    prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)