ponedeljek, 15. april 2019

Modro cvetje

Tudi mene je premamil izziv Ko me inspirira, ki se glasi Modro cvetje.
Izbrala sem belo modro kombinacijo. Zopet sem uporabila embossirno srajčko, luknjač Marte Stewart in Tinino šablono cvetja, ki sem ga pobarvala z Disstresi.





5 komentarjev:

  1. Bogato si posula cvetje po embosiranem ozadju. Prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen cvetlični aranžma krasi tvojo voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Urpka, tvoja cvetčična pravljica mi je krasna...tako lepo je videti toliko drobnega cvetja skupaj in različni odtenki modre mu dodajo krasno globino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarila moder cvetlični aranžma. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)