torek, 22. oktober 2019

Ena moška

Okrogli jubilej je pred vrati in čas je, da se začnejo priprave. K njim spada tudi izdelava voščilnice za slavljenca. Ker je mizar po poklicu, sem dolgo časa tuhtala in razmišljala, kaj naj sploh dam na voščilnico. Na koncu sem se odločila za tegale strička, ki pridno popravlja leseno steno. Za rojstno dnevno voščilo sem izbrala napis Najlepšega para. Naredila sem še škatlico in voščilnica je danes odpotovala k hčeri slavljenca, kjer bo počakala na svoj veliki dan.










5 komentarjev:

  1. Wauuuu fantastična voščilnica. Čudovito si sestavila barvno paleto na voščilnici.
    Vse robove lepo postrgala wauu. Res fantastična voščilnica!!!
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška tole ap je všečna moška voščilnica z ujemajočo se škatlico. Fantastično si se znašla s tem stričkom in rustikalnim videzom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično si sestavila voščilnico. :-) Motiv je zelo simpatičen. Navdušena sem nad barvno kombinacijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hud striček;) Voščilnica je fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)