ponedeljek, 9. december 2019

MŠPU 7 - 12. dn / Ovijalni papir ali Okrasek za darilo

Jeejjj, pa sem prišla do konca MŠPU. Naredila sem prav vse naloge, ki sta nam jih dali učiteljici Tina in Vladka. Sem kar majčkeno važna, saj mi je letos končno uspelo.
Za to domačo nalogo je potrebno narediti ovijalni papir ali okrasek za darilo. Tudi tokrat sem združila obe nalogi v eno. 
Še dobro, da velikokrat pospravim kakšno stvar, čeprav se ob tem počutim kot kakšen hrček 😃 In tako je tale papir prišel zdaj še kako prav.
Kako sem vse skupaj naredila, pa vam povedo spodnje fotografije.






Izdelek prijavljam v:
 - MŠPU 
 - Galerijo meseca decembra
 - Ustvarjanje z novimi pripomočki

7 komentarjev:

  1. V čudovit papir si zavila darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako mi je lep!!! Mi je tako všeč, da si odtisnila voščilo in dodala še potiskani cvet...krasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si potiskala papir. Všeč mi je tudi "okrasek" in odtisnjeno voščilo. Pridno si delala naloge. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej pohvale, da si opravila vse DN. Ideja za papir je zelo priročna in izvedba TOP - si jo znam sposoditi, če dovoliš ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)