torek, 26. maj 2020

Lego voščilnica

Ker babica vsako leto naroči voščilnico za svojega vnuka tudi letos ni bilo nič drugače. Povedala mi je,da se rad igra z lego kockami.
 In tako sem dobila priložnost izdelati lego voščilnico. 
Najprej sem iz različnih barv izrezala kvadrate in pravokotnike. S pomočjo luknjača sem izrezala male kroge, katere sem zalepila z obojestranskimi lepilnimi blazinicami. Kocke sem sestavila v številko pet. Toliko svečk na torti bo upihnil mali slavljenec. Da pa ni bila voščilnica preveč dolgočasna, sem v prazne dele dodala njegovo ime in voščilo.





Voščilnico prijavljam:


3 komentarji:

  1. Lepo si se igrala z Lego kockami. :-) Krasna voščilnica za petletnika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo! Svetovne lego kocke si anredila in res TOP voščilnica za malega frajerja :)!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)