četrtek, 4. junij 2020

Zimsko veselje

Škatla z novoletnimi voščilnicami se pridno polni.Vesela sem, da mi zaenkrat uspe vsak teden ustvariti eno.
Današnja voščilnica je narejena iz ostankov papirja, ki so se nabrali v škatli. Prav tako sem  reciklirala voščilnico, ki je v mojem predalu pospravljena že vrsto let.
Na voščilnici sem združila suho in mokro embossiranje, tako kot je treba narediti za izziv CCT.






Voščilnico prijavljam.

5 komentarjev:

  1. jej, kako je prikupna in nostalgična...prav milo se mi je storilo ob njej.

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle amour de scène hivernale Urska, elle est tout en charme et en poésie, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. what a cute image! I did like you..used up scraps! good luck at 52cct

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, čudovita je - eno samo veselje sije iz nje. Današnji mraz je ... kot da prihaja letni čas na tvoji praznični voščilnici.
    Ti pošiljam sončka, da mu ne uspe ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)