nedelja, 27. september 2020

Album

Vesela, pozitivna, nasmejana, polna energije....vse to in še več je sodelavka, ki je meni zelo ljuba oseba. In ravno zaradi tega sem se odločila, da ji za rojstni dan izdelam album. Ko sem med prebiranjem papirčkov izbirala primernega zanjo mi je takoj padel v oči prav ta. Kot bi bil nalašč narejen zanjo. In še k zeleni tako zeeeelo paše zraven.
V samem albumu je nekaj strani že opremljenih, nekaj pa sem jih namerno pustila prazne. Da si jih bo opremila sama.
Album je v večini opremljen s štampiljkami in šablonami Najlepšega para in Mavelu.
Tudi škatlo sem naredila v papirjih iz iste kolekcije. 



























Album prijavljam :

 

5 komentarjev:

  1. NORO všeč - svetovna kombinacija papirjev, ravno prav dodatkov... Mislim, da je bila prejemnica navdušena :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolk si pa to odlično, lepo, fantastično....naredila😍. Barve in vsa izdelava - čestitke in ne dvomim, da je bila srečna in je presenečenje uspelo v popolnosti. Lep pozdrav in 😘🤗

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)