sreda, 16. junij 2021

Kuverta lepih želja

Le kam beži čas? Od moje zadnje objave je preteklo kar nekaj dni. Zato je res že čas, da pokažem, kaj je nastajalo v zadnjih dneh.

Danes vam pokažem kuverto, ki je bila narejena za sodelavko, ki se podaja novim izzivom naproti. V njej so zapisane lepe želje. Polega tega smo vanjo dodale še nekaj evrčkov. 

Za samo izdelavo sem uporabila papir iz zaloge, borduro Marte Stewart, šablono Najlepšega para in pa paus papir za ovojnico.
Na koncu pa se je foto shotingu pridružil še gospodič Sivka.









2 komentarja:

  1. Ooo kako lepo. Čudovit papirčke si izbrala in naredila krasno voščilnico.
    Sestrica gospodiča Sivka pa meni lepša dni ❤️
    Urška, hvala za tvoje zapisane besede na mojem blogu. Res je kot praviš "življenje nas neprestano preizkuša" ❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)