torek, 14. december 2021

Najlepše želje

Čeprav je december bolj kot ne namenjen izdelovanju prazničnih voščilnic se pri meni najde čas tudi za kakšno rojstnodnevno. 
Se mi zdi, da jih bo treba narediti nekaj na zalogo saj mi ravno takrat primanjkuje časa, ko je treba kakšno poslati. Kakorkoli...tale je bila narejena za ustvarjalko, ki je v teh dneh praznovala rojstni dan.

Na sami voščilnici sem združila šablone Najlepšega para in štampiljke Mavelu. Dodala sem še nekaj polovičnih perlic in papir iz stare zaloge.

Naj vam za konec zaželim samo še lep večer 😊





 

Voščilnico prijavljam v:

4 komentarji:

  1. Čudovita je, prava za najlepše želje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta čudovita lepotička že krasi mojo poličko. Urška iz srca hvala zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjamem, da jo je bila zelo vesela.
    Napis si obdala z lepimi nežnimi cvetovi, ki naredijo voščilnico še bolj nežno.
    Se strinjam s teboj, da voščilnic zmanjka ravno takrat, ko najmanj pričakuješ.
    🤗

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)