nedelja, 14. avgust 2022

Čestitke ob rojstvu

 V škatli z ostanki se je nabralo kar nekaj papirčkov. Zložila sem jih lepo po barvah  in vložila v papirnate mape. Ker se je nabralo tudi kar nekaj pobarvanih motivov sem se odločila, da izdelam nekaj voščilnic ob rojstvu.

 Kot prvo vam pokažem voščilnico, ki je nastala po skici Tuesday Morning Sketches. Na njej so uporabljeni papirji iz trgovinice Mavelu, štampiljka pa iz trgovine Najlepši par. Tudi trak je iz stare zaloge.

Vesela sem, ker bom imela spet nekaj voščilnic na zalogo hkrati pa se škatla z ostanki papirjev prav lepo prazni 😀





Voščilnico lepim v: 

Tuesday Morning Sketches # 670

Najlepši par - Galerija meseca avgusta

2 komentarja:

  1. Zelo simpatična voščilnica in super uporabljena skica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si se poigrala s skico in nikoli nebi rekla, da si jo naredila z uporabo ostankov - všečkam ;).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)