nedelja, 2. oktober 2022

Mala čarovnička

Lep nedeljski pozdrav, drage ustvarjalke in ustvarjalci!

Zakorakali smo v mesec oktober. Jesen nas vsak dan bolj razveseljuje s pisanimi barvami. 
Konec meseca pa je tudi noč čarovnic oziroma po angleško Haloween. Ker se je med mojo zalogo skrivala tudi tale majhna čarovnička mi ni preostalo drugega, kot da zaviham rokave in naredim voščilnico. 
Nastala je takšna čisto preprosta Joj, kako zelo dolgooo nisem nobene naredila po skici.
 Na njej sem uporabila kvadrate Najlepši par, čarovnico Marianne Design in  štampiljko Mavelu.







 

Voščilnico prijavljam:

Tuesday Morning Sketches - #677

Najlepši par - Galerija meseca septembra

2 komentarja:

  1. This is just perfect, I’m not even that in to Halloween and I can appreciate trendy cute style of your card!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    OdgovoriIzbriši

  2. this is a cute halloween card. I like silhouette images. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)