sreda, 8. februar 2023

Bodika

 Bodika ali božje drevce ali latinsko llex v zimskem času poskrbi za praznično vzdušje. Uporabimo jo lahko kot božično drevo saj ima poleg listov tudi dekorativne jagode.

Tudi sama sem se poslužila bodike za tokratno voščilnico izdelano po skici, katero nam je pripravila  Andreja M. za prvi februarski izziv.

 Iz domače zaloge sem izbrala liste papirjev na kateri so bile različne velikosti bodik. Najprej sem jih izrezala nato pa nalepila na bel list papirja. Dodala sem še napis Srečno novo leto iz seta Vse v enem iz trgovinice Mavelu. Poiskala sem še  belo osnovo in voščilnica je bila končana.






Voščilnico pošiljam na ogled tudi v:



7 komentarjev:

  1. O kako super si se poigrala s skico! Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si izpeljala izziv s to čudovito voščilnico. Se strinjam s teboj, da bodika ne sem manjkati v času božiča in novega leta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena lepa voščilnica. Mene pa je danes v nabiralniku pričakalo čudovito presenečenje. Dobila sem tvojo voščilnico, ki me je navdušila. Res je preeeekrasna! Hvala ti. Če mi zaupaš svoje podatke bi ti tudi jaz z veseljem polepšala rojstnodnevno praznovanje z voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Using the beautiful designer paper with Holly leaves and berries was a wonderful idea. And the simple sentiment ties it all together! Thanks for sharing at the 52CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  5. beautiful card! thank you for joining in the 52 christmas card throwdown sketch challenge

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se znašla z barvnim potiskanim papirjem in poustvarila skico. Čudovita praznična voščilnica v klasičnih božičnih barvah je nastala. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo lepa praznična voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)