nedelja, 17. marec 2024

Šopek cvetja

Z veseljem se ozrem na cvetoče travnike, kjer me pričaka raznobarvno cvetje. 

Prav zaradi tega se mi je v glavi porodila ideja za izdelavo spodnje voščilnice. 

Za začetek sem si vse potrebno izrezala, nato pa z embosirnimi blazinicami osenčila dele cvetov in vrečke. Na koncu sem vse skupaj sestavila v celoto in dodala še drobne detajle.





Za izdelavo voščilnice sem uporabila naslednje šablone: 

                                                     


Voščilnico dajem na ogled:

2 komentarja:

  1. Very sweet bouquet! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo tudi ti si v pomladnih barvah :) Dober navdih si dobila s cvetočih travnikov. Lepo si ustvarjala. 💜💛🧡

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)