sobota, 10. avgust 2024

Presenečenje

Joj, kako zelo dolgo je ležal v škatli z motivom. Ko pa sem videla tokratno skico sem takoj vedela, da bom uporabila natanko tega. 

Kot tudi vse ostale motive sem tudi tega pobarvala s Promarkerji. Papirji so iz domače zaloge, ravno tako pa izrezan napis.



Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:



Voščilnico dajem na ogled:





4 komentarji:

  1. Draga Urška, še sreča, da si ga uporabila - tako zeloooo ljubek je, popoln za Fabiolino skico. In barve, ki si jih uporabila - TOP kombinacija.
    Hvala za navdih in hvala, ker se igraš z nami na blogu 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. elle est adorable Urska, quel amour de scène, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna kopmbinacija barv in sličice.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)