ponedeljek, 24. december 2012

Božično voščilo

                                   So poti, ki vodijo v nove kraje,
                               so poti, na katerih se marsikaj doživi,
                               so poti, ki vodijo v nova spoznanja
                               in so poti, ki vodijo v srca ljudi.
                               Vesel in Srečen Božič!
                                               
                                           


                                             

6 komentarjev:

  1. Vesele praznike želimo tebi in tvojim :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesele praznike želimo tudi mi vam...in upam, da se kaj slikimo:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Živjo! Hvala za obisk in pozitiven komentar na mojem blogu :) Vabljena, da še kdaj pokukaš k meni. Sicer pa ti želim lep preostanek praznikov in prijetno ustvarjanje še naprej :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Metka hvala.Tudi jaz ti želim, da praznike preživiš kar se da lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ....tudi tebi in tvojim bližnjim vse najlepše v Novem letu:))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)