sobota, 1. junij 2013

Ognjena vilinka

 Tale odtisek sem pobarvala že kar nekaj časa nazaj.In ker nisem imela nobene ideje,kako naj ga vključim v voščilnico, je obležal v predalu.Po prebiranju pobarvanih odtiskov pa se je zopet znašel v mojih rokah.Ja, bil je že čas, da končno ustvarim nekaj iz njega.
Takole - tole pa je končni izdelek in moram priznati, da sem kar zadovoljna.
Kako pa se vam zdi?













8 komentarjev:

  1. Liebe Ursula,
    deine Karte gefällt mir ganz ausgezeichnet. Ein sehr schönes Motiv, toll coloriert und eine sehr schöne Kartengestaltung hast du gemacht.
    Liebe Grüße, Anja

    OdgovoriIzbriši
  2. A to je to, PREČUDOVITA!!! WAU
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Barvna kombinacija je čudovita. Zelo lepo si jo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravljična je in barvna kombuinacija super,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako lepo si pobarvala vse skupaj in skombinirala vse skupaj s papirjem ter ustvarila čudovito voščilnico!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)