četrtek, 9. april 2015

Z diplomo v roki

Prejšnji teden je prijateljica uspešno zagovarjala svoje diplomsko delo. In tako smo dobili še eno diplomantko zdravstvene nege :) Verjamem,da bo svoj poklic opravljala tako srčno kot sedaj.
Na njeni novi poti ji želim obilo uspehov in zadovoljstva.Pa seveda čim manj dežurstev, hehe :)

Na voščilnici sem uporabila motiv Naughty nurse,do katere mi je pomagal striček Google.Ker je uniforma medicinskih sester modra,sem izbrala takšne barvne odtenke.Voščilnica je bila skrbno pospravljena v škatlico,na kateri ni manjkala niti šablona Najlepšega para (zato jo prijavljam tudi v Galerijo meseca aprila).













17 komentarjev:

  1. Excellent Urska. The box is beautiful. The card is WOW. Bravo. Very nice indeed.

    Hugs and Blessings
    Jim

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra izbira :). Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu, voščilnica in škatlica sta čudoviti, izbira barv pa prava, nimam besed ;-))
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja super:), ob tvoji voščilnici sem dobila občutek, da sem še kar v službi (modra me vedno asociira na mojo uniformo). Ampak tako mikavne sestre pa v naših časih nismo bile:))n Lepo, da se tudi to popravlja. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous card, I like the sweet fun image and the design
    Kevin xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilnico si zapakirala v prelepo škatlico. Medicinska sestra je pa super simpatična in krasno pobarvana. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Urška, čudovito voščilnico si ji naredila...in škatlica je zelo lepa in tako elegantna. Je morala biti zelo vesela!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno si ji tole naredila. Verjamem, da je bila zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oho še ena medicinka:) Čim manj dežurstev, hahaha ta mi je malo hudomušna kaj.
    Zelo lepo si jo naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  10. Super sličica. Mislim, da se bo tvoja prijateljica zelo razveselila te hudomušne podobe.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lep kompletek, podoba sestre pa da piko na i in pridih nagajivosti :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Si se zelo potrudila za svojo prijateljico in naredila fantastično voščilnico.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. oooo kako luštna voščilnica in krasno si jo prilagodila priložnosti. lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke diplomantki. Luštna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)