torek, 17. januar 2017

Snežaki

Mraz in sneg še vedno vztrajata in v prihodnjih dneh naj ne bi bilo prav nič drugače. Brrrrr, tale mraz mi prav nič ne paše. Snežaki pa se prav nič ne pritožujejo nad takšnim vremenom. Nasprotno.... uživajo v teh mrzlih in zasneženih dneh.
Nastali sta še dve voščilnici z motivi snežakov, ki sta prav tako odpotovali k svojim lastnicam že v lanskem letu.
Naj vam za danes zaželim samo še lep večer  😊






8 komentarjev:

  1. Lepo so dopolnili včeraj objavljene voščilnice tile snežaki junaki. Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni so. Pravsnji za ta mrzel cas!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Urška, vreme ve, da še nisi pokazala vseh zimskih junakov, zato mora vztrajati pri svojih temperaturah sicer jih boš dobila v nego :)))
    In kolikor vem ste v službi že polno zasedeni :D
    Tudi ta serija voščilnic je zelo lepa.
    Objemček

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravo veselje je pogledati te snežake, ki si zabavajo v zimi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kakšni veseli snežaki in prikupni voščilnici.
    Ker sem zunaj samo, ko je nuja in ko grem na sprehod, sem vesela mraza in zime :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravo zimsko veselje. Lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)