sreda, 11. julij 2018

Izziv # 215 CRAFT-alnica - Vintage ali Shabby stil

Članice ustvarjalnega tima CRAFT-alnice so me povabile, da bi bila njihova gostja meseca julija. Vabilo sem seveda z veseljem sprejela. Moram pa priznati, da sem kar majčkeno važna, da so izmed toooliko ustvarjalk pomislile tudi name 😃 
Prvi izziv v tem mesecu je izbrala Lili in glasi se takole - Vintage ali  Shabby stil. Sama sem se odločila za Vintage stil. Naredila sem moško voščilnico v easel izvedbi, saj mi le te predstavljajo vedno velik izziv.
Sedaj pa grem pogledat, kaj so nam pripravile Lili, Andreja in Andreja M. Vabim vas, da jih tudi ve obiščete, hkrati pa vas prijazno povabim k sodelovanju na izzivu.











6 komentarjev:

  1. Urška tvoje kuvertice s paus papirjem me vedno tako zelo navdušijo!!! In celota - čudovito darilo in pozornost, ki bo stala vsem na očeh še dolgo!
    Čestitke za zasluženo gostovanje :-)
    Še veliko ustvarjalnih užitkov ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ufff, čisto si me navdušila s kuverto iz paus papirja! odlična ideja in izvedba. Voščilnica pa je ravno tako enkratna! Hvala, ker si gostja CRAFT-alnice

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, vesela sem da si naša gostja meseca julija in tale vintage voščilnica ti je več kot odlično uspela :-)) Krasna je v esael obliki in tudi meni se zelo dopade kuverta, ki jo naredi še bolj posebno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za gostjo ustvarjalnega tima Craftalnice! :-) Krasno moško voščilnico v vintage stilu si ustvarila. Pri tebi zgleda enostavno, zase pa vem, da bo trd oreh. :-) Kuverta pa spet krasna in vrhunsko usklajena z izdelkom. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Najprej čeistitke za GD -popolnoma zasluženo in s ponosom si lahko orngi važna :). Tale voščilnica je WAW, dodelana v nulo in tako fantastično pooseblja moškega. Piko na i pa doda tvoj akuveta. Bolj ko tjih gledam bolj mi je všeč kombinacij apapirja in pavza - to si bom sposodila ob priliki :).

    OdgovoriIzbriši
  6. J'adore, jolie carte et enveloppe calque superbe.
    MaryannG

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)