ponedeljek, 22. oktober 2018

Za fanta diplomanta

Končalo se je obdobje študentskih let in pred njim se odpirajo nove poti. Naj ga na njegovi nadaljnji poti spremlja sreča in uspeh.V ta namen sem izdelala voščilnico, ki je uspešno zaključil študij. Na voščilnici sem uporabila šablone Spellbinders in Najlepšega para







3 komentarji:

  1. Ne samo voščilnica, tudi "obleka" zanjo je čudovita. Ta barvna kombinacija mi je zelo všečna za moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj fanta spremljajo tvoje lepe želje, ki si mu jih namenila.
    Izbrala si močne barve in jih lepo razporedila na voščilnice.
    Lepa vvoščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke še z moje strani in srečno na poti, ki si jo je začrtal. Obleka, kot jo je imenovala Helena je tudi meni padla v oči.Vse skupaj kot celota pa perfektno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)