torek, 20. november 2018

Snežinka


Pa smo ga dočakali....sneg namreč. Nekateri bolj, spet drugi manj veseli. Mene ni prav nič motil, saj sem bila lepo na toplem. 
Že nekaj časa nazaj sem izvezla tole snežinko. Končno sem se je lotila umestiti tudi na voščilnico in nastala je takšna.  Na njej so uporabljene zgolj šablone Najlepšega para.
Čeprav je zunaj mrzlo, naj vas ljubezen greje v 💙💙💙







4 komentarji:

  1. Hudo, tole si pa tako leponakrižčkala :). Všečkam na polno in ja, super da je sneg, sploh ker sem bila včeraj lahko na toplem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, čudovita snežinka! Super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale pa paše k prvemu snegu. :-) Čudovita snežinka in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška, krasna snežinka.
    Zadnja dva tedna ne delam drugega kot rišem skice za šablono ter vezem. Mislim, da sem izrisala skoraj 40 skic. Na začetku sem si pomagala s skicami na spletu, ki sem jih prilagodila velikosti šablone, zdaj pa rišem kar sama. Danes sem narisala snežaka ...
    Vse dobro v novem letu.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)