torek, 29. januar 2019

Album malo drugače

Tokrat sem se albuma lotila malo drugače kot ponavadi. Kot prvo je drugačne oblike saj izgleda kot mapa. V sredinskem delu so lističi, kamor bo prejemnica dodala slike po svoji želji. Celoten album pa je v vintage stilu.


                                                           

                                                                     




























6 komentarjev:

  1. Madonca, kakšna mojstrovina! Čudovit album si izdelala. Všeč mi je drugačna oblika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, res prav posebna oblika. Fantastičen album, prejemnica je bila prav gotovo nadvse navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  3. HUH svetoven album. Všeč mi je oblika,izvedba in tale vintage stil mu prav paše :).

    OdgovoriIzbriši
  4. U HUDA IDEJA. ME SPOINJA NA PRASTARE ALBUME, KI SO ŠE DOMA IN SO SE TAKOLE ODPIRALE STRANI.BRAVO ČUDOVITO

    OdgovoriIzbriši
  5. Super album , veliko vloženega dela, predvsem lepljenja, čudovit zunanji izgled.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)