sreda, 24. april 2019

Za meni drago osebo

Najrajši izdelujem takšne in drugačne reči za meni ljube osebe.
 Med njimi je vsekakor moja draga svakinja Danica, ki je v mesecu marcu praznovala rojstni dan. Kot velika večina med vami že ve, je Danica tudi sama vsestranska ustvarjalka z veliko začetnico. Pa ne samo to .... je oseba, ki v moje življenje prinaša neizmerno srečo, nemalokrat pa tudi kakšen moder nasvet. Kadar sva skupaj se pošteno  nasmejiva ( pridno trenirava trebušne in ustne mišice), včasih pa potočiva tudi kakšno solzico. Prav nikoli nama ni dolgčas in najin skupni čas mine, kot bi mignil.
Zato sem se želela še toliko bolj potruditi, da bo darilce narejeno po njenih merah.  Dolgo sem tuhtala in razmišljala s čim naj ji polepšam njen dan, na koncu pa sem se odločila za voščilnico knjigo. 
Za začetek sem si pripravila ves potreben material....papirje viola barve, polperlice, vsekakor pa ne smem pozabiti na čipko. 
Tako, material je bil na mizi in lahko sem začela z izdelavo. Spodaj pa si lahko ogledate končni izdelek.







Izdelek prijavljam v CRAFT-alnico - #234: ČIPKA in galerijo Najlepšega para za mesec april

9 komentarjev:

  1. WAW -čudovita pozornost dodelana v nulo :). Hvala, da si me spomnila, da nisem pokazala še moje voščilnice za Danico....

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako krasna pozornost za Danico! Knjigica je čudovita. Lepo si uskladila barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito darilce si pripravila. vse se ujema, tako po barvah kot oblikah, čipka pa vse skupaj naredi še malo bolj svečano. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT_alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita knjigica. res si se lepo potrudila za Danico.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo kako lep zapis❤ hvala draga moja za te besede, za trenutke, ki jih preživiva skupaj in nama ni nikoli dolg čas😙😙😙

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito knjigo si naredila in krasno uporabila čipko :-)) Lepe barve je in lepo sestavljena.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)