četrtek, 10. oktober 2019

Lunica

Voščilnica je narejena po skici Sweet Sketch Wednesday 2. Odločila sem se, da bom uporabila ljubek motiv lunice in malega medvedka. Ker je voščilnica narejena za majceno deklico je seveda celotna barvna kombinacija v roza barvi. Kvadrat in krog sem izrezala s pomočjo šablon Najlepšega para. Pri rožicah sem uporabila luknjač in jih okrasila s polovičnimi perlicami. Okrog motiva sem dodala majcene zvezdice, ki so prav tako iz zbirke Najlepšega para.









6 komentarjev:

  1. Čudovita je. Motiv je pa takooo cart :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Urska, this is a beautiful card, your followed my sketch perfectly. Love your colours and your beautiful design papers. This is such a lovely card. Such a sweet image and I love how you embossed that back panel giving the card that extra texture. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako zelo lepa voščilnica! Do potankosti si sledila skici. Motiv je pa tako nežen in tako zelo lepo pobarvan, da je veselje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse pohvale. Zelo lepo si jo naredila. Kot pravi Sonja si zelo dobro sledila skici.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Voščilnica dodelana do popolnosti! Odlična je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Simply adorable. I have this stamp somewhere.. Love it, your colouring and wonderful take on our sketch this month. Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2. AJ DT SSW2

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)