sobota, 14. december 2019

Snežinke

Naredila sem eno voščilnico, pa potem še eno in še eno....in tako se je nadaljevalo dokler mi ni zmanjkalo osnov. In to z eno samo štampiljko Najlepšega para. Ko enkrat primeš štampiljko snežinke v roke jo nikakor ne moreš izpustiti, saj ponuja tisoč in eno možnost uporabe.
Na koncu je nastalo šest voščilnic in vsaka je v drugačni barvi. Snežinka in napis sta odtisnjena z Distress Inki, na vsako snežinko pa sem dodala še nekaj polovičnih perl.
Ker so voščilnice narejene s štampiljkami Najlepšega para jih lepim v galerijo meseca decembra, prav tako pa v galerijo ustvarjajmo z novimi pripomočki.
In kot nalašč so dekleta CRAFT-alnice za 250 #  izziv izbrale temo snežinka.
















9 komentarjev:

  1. Ena lepša od druge - popolnoma si me kupila z njimi :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuuu kako lepo mavrično paleto snežink si naredila. Se kar strinjam s teboj, ko začneš s štemplanjem Tinine snežinke, enostavno ne moreš nehati 😊
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Točno tako je s to snežinko, kot si rekla. Ni mogoče nehati, ko jo vzameš v roke. :-) Čudovito mavrično serijo si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna serija prazničnih voščilnic! Hvala, ker si se nam pridružila pri Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep set voščilnic si naredila :-))
    Vesela sem, ker s svojo snežinko sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne mavrične snežinke si ustvarila! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite mavrične snežinke. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)