sobota, 4. januar 2020

Lanske

Čeprav je to moja prva letošnja objava so bile voščilnice narejene lani. Pokažem vam jih z velikim veseljem in ponosom, saj jih je izdelala  moja Klavdija.  Sama običajno porabim kar precej časa, da izdelam voščilnico, ona pa jih je imela narejene kot bi mignil. Pravi, da preveč kompliciram 😀
No ja, mogoče ima celo majčkeno prav 😉







4 komentarji:

  1. Mami, a veš, da otroci ne lažejo ;). Fantastične voščilnice je naredila tvoja namestnica :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, aplavz za mojo nečakinjo!!! Fantastične voščilnice je naredila. Se kar strinjam z njeno izjavo okoli kompliciranja. Urška, pa si dobila zelo dobro pomoč:)) Upravičeno si ponosna na njo ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)