četrtek, 25. junij 2020

Hiška

Ker si nekoč želi imeti hišo smo ji s s sodelavkami pripravile presenečenje. Prave hiše ji sicer ne moremo kupiti smo ji pa podarile pomanjšano verzijo.

Da pa vidite, kako se je začelo in končalo, vas vabim k ogledu današnje objave.


                                                        

Ko so se osnovni deli hiške dobro posušili so bili na vrsti detajli...od oken, polken, vrat pa vse do ograje.     



Ker pa hiška vendar ne more biti tako prazna sem se lotila še dekoracije. Okrog nje sem nasadila travo na kateri je polno rož. Tudi okenska korita niso ostala brez njih.
Od vhodnih vrat pa do ograje sem speljala kamnito potko.




Takole pa izgleda pogled z vrha.



                 Naredila sem še škatlo, kamor sem previdno pospravila hiško za slavljenko.



Za konec pa vam želim lep praznični večer 💚

4 komentarji:

  1. Ob tako lepi miniaturi bodo želje in sanje po pravi hiši še večje. Morda tudi hitreje uresničljive. Čudovita hiška in prav tako okolica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno mini hiško si naredila. In vsi detajli, od potke do rožic, še pasja hišica. Zelo, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa hišica!Lepo nedeljo želim OLga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)