petek, 11. september 2020

Medvedka s snežinko

Škatla z novoletnimi voščilnicami se pridno polni in tudi ta bo našla mesto v njej.. Narejena je po skici CCT.
Izbrala sem ljubka medvedja prijatelja in snežinko.Obe sta šabloni Najlepšega para. Seveda pa tudi napis. Osenčila sem ju s Promarkerjem. Obema medvedkoma sem šal izrezala iz pikastega potiskanega papirja in ju poudarila z Glossy accentes. Nalepila sem še nekaj polovičnih perlic in to je bilo to. Voščilnica je bila končana in sedaj jo pokažem še vam.









 

4 komentarji:

  1. Beautiful, frosty card, and your bears are delightful. Thank you for joining in with 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj amedota st atakoprikupna in snežinka paše v komplet, kot da bi bila narejena v komnpeltu z njima :). Pridno polniš pranzično škatlo :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)