torek, 9. marec 2021

Cvetlični venček

Naj vam danes pokažem cvetlični venček, ki je nastal za izziv, ki poteka na CRAFT- alnici.
Za izdelavo sem uporabila karton, satenast trak, šablone Marianne Design iz katerih sem izrezala liste in cvetove, lepilo in polovične perle.

Za konec pa vam zaželim lep večer 😊



 

7 komentarjev:

  1. Čudovit, cvetoč in srčen venček. Prav navdušila si me.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepa pomladna dekoracija :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen okrasni venček! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep venček. Hvala, ker sodeluješ v izzivu v Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep venček, hvala, da ga deliš z nami v Craft-alnici Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit venček kot obešanko si naredila :-)) Všeč so mi barve!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)